pages

Friday, August 20, 2010

My Unforgetabble Moment....

Perkenalan saya dengan En. Tunang.... Jeng jeng...
Asalnya sebabkan kereta saya pancit n kengkawan dia tolong... But sepanjang setahun saya tak berapa rapat ngan dia.. bila time raya or festival jer saya sms2... Then last year after saya operation n cuti sebulan... tetiba dia call saya....Tanyakan khabar tentang saya... Saya pun amat berbesar hati lar kan coz dia call kiter.... ekekekek...
Dan di saat itulah saya rapat dan menjadi serapat yang boleh dengan dia... En. Tunang saya nie kelakar orangnya.... But biler time marah uiiiii ngeri tengoknya boleh jadi hulks....huhuh


Sebenarnya... hehehhe... aku yang tackle dia...kahkahkahka.. tak kisah lar apa orang nak kata... lambat2 nanti orang lain plak tackle pulok... so aku pun mengorak langkah....1st sekali aku ajak date tengok Juara Lagu 2008 kat bukit Jalil... Try nasib jer nie.. tup tup respond baik punya...
Dan disitu lah bab2 cinta bermula... yeszzzzaaaa!!! Muah muah cayunk lar En,Tunang!!!

Kita bersambung lagi lepas nie yerk....

0 comments:

Post a Comment